Ja.

Så var det snart dags att titta på lite Ballar av stål via nätet.
Vi har ju inte 5an.

Vi har målat lite idag.
En rätt rolig sysselsättning.
  

Mitt hår är plattat och kläderna framme.
Påsen är packad med sakerna som skall med i morgon.
Viktigaste är mjukis kossan.
Emilias gosedjur.

Jo, pratade med läkaren idag och det var avlossning.
Moderkakan lossnade för tidigt.
Var ingen stor avlossning men.
Till nästa graviditet blir det till att gå på spec. mvc och göra fler koller samt att man blir oftast igångsatt tidigare än 40v för detta kan hända igen. Har större risk än andra att drabbas av detta. Frågan är bara varför.
Men men, nu har vi iaf ett svar att ta på.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan.

(Önskar mig själv en lyckad morgondag)

Kommentarer
Postat av: Lela

omg va snygga de va (på riktigt)!!o mitt favvovin, I like!

2009-04-28 @ 00:54:56
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0