Ja.

Som vanligt då, efter dag kommer kväll.
Har tittat på "Familjen Annorlunda", synd att det var sista programmet alltså.

Imorgon är det tisdag och då skall vi träffa diakonen för att prata vidare om begravningen osv.
Efter det skall jag på återbesök hos läkaren.
Jag hoppas, hoppas att de fått några utav provsvaren.
Vet att vi kan få svaret att: nej det var egentligen inget fel eller så kan de säga att de var en infektion som vi nu tror.
Jag hoppas på det, mycket lättare att inse då än att hon bara dog helt plötsligt i magen.
Att veta orsaken hjälper ju oss in i / under nästa graviditet då jag kan få all hjälp som jag vill i princip.
Kommer ju självklart också att gå på spec. mödravården vilket kan vara skönt. Få extra kontroller osv kan ju hjälpa till att lugna.
För vi vill ju verkligen bli gravida igen. Gärna nu!

Vet ju också att det kan ta ett tag att bli gravid igen och att vi måste ha tålamod, men vart ska det tålamodet komma ifrån?
Visst, vi har ju inget val men jag skulle hellst bara kunna knäppa med fingrarna och så VIPS var jag gravid igen.
Men tyvärr, vi får helt enkelt bara ligga i (haha).

Nu ska jag dricka te och ta mig ett bad, därefter sova lite.

Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0