Kväll.

Och så var det söndag kväll.
Söndag.
Veckans tråkigaste dag?
Man kan inte hitta på något spec för att dagen efter heter Måndag och då ska man gå till jobbet.
Man kan inte se fram emot dagen efter för att den dagen heter Måndag.
Söndagar är den dagen man tittade på "Söndagsöppet" när man var mindre.
Söndagar är den dagen som slutar med en bra film på 4an.
På så sätt blir veckans tråkigaste dag rätt mysig.

Jo.
Mina blommor står i vatten och faktiskt så passade jag på att fotografera dem så att ni alla kan se varför Orkidé är den vackraste blomman ever.

   
    




Imorgon är det ju som sagt måndag.
Jag ska åka och hälsa på mina älskade barn på jobbet.
Gud vad jag saknar dem!
Sen saknar jag ju självklart Micaela och det skall bli lika kul att träffa henne. Var ett tag sen nu.

Sen blir det väl till att fixa lite pryls.
Kolla igenom garderoben osv. 

Hoppas också att jag känner mig piggare i morgon.
Börjat få ont i huvudet nämligen.

Nu blir det lite tv tittande och sen ska jag väl ta och sova.


Prydnads gubbarna smälter in i färgen på väggen haha :)

Good night.


Kommentarer
Postat av: Lela

öhh du?! det va inte lite blommor! Ah juste IMORGON KOMMER DU!!!!

2009-04-05 @ 21:27:04
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0