Måndag, solen skiner och jag känner mig glad.

Idag har jag varit och pratat med min psykolog.
Rätt skönt att prata av sig faktiskt.
Efter mötet så åkte jag till jobbet och hälsade på.
Mina sötaste ungar alltså, så härligt att träffa de.
En utav flickorna tror stenhårt på att "Emilia är uppe i himlen och äter hamburgare"!
Kan ju inte göra något annat än att hålla med =)

Var riktigt skönt att träffa Micaela också.
Prata skit och bara ha roligt.
För det kan vi!

"Kom ihåg denna dagen som dagen då jag nästan fotograferade Helge Skoog" 
Hade fått en bild på han om jag nu hade satt på kameran, men nej, när jag väl satt på den så var han på väg emot oss och då var det inte läge att fota.

Jag åt en Puck också och M tog en yogurtglass.
Tog även ny Bucket and Spade bild - klockers!
Det är inte varje dag vi har tagit en glass i solskenet, men nu kan vi börja med det igen.
Skolsken och solsken - vi (jag) hittade en PARKBÄNK i typ skuggan haha.
DÄR ÄR EN PARKBÄNK.

Ne, hittills har dagen varit bra. 
Träffade en tjej som jobbat i min ga skola också. Hon hade fått barn och en till var på väg.
Kul att se att andra har det bra iaf.
Inte för att jag skall klaga men, idag är första dagen jag verkligen kännt att jag skulle vilja sitta med en pava och lapa sol i värmen. 
Hur härligt skulle inte det vara igentligen?
Men nej, jag ska inte. Jag ska bli gravid istället.

Nu blir det kaffe på balkongen.
Eller som Sarahs mormor sa: på ballen.


Kommentarer
Postat av: Lela

BARKBÄNK!

2009-04-06 @ 16:42:46
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Judit

Låter som en underbar dag!! Skratta och ha kul.. (åh blev lite nyfiken - kan det varit "Jannica"? ni kanske inte gick i samma skola på jag på nu. vet iallafall att hon fick en kiddo för några år sedan)





LOVE!





2009-04-06 @ 19:21:15
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0