Morgon.

Idag är jag sjuk. 
SJUUUUUK. 
Det var länge sen alltså men idag mina vänner så är jag en snorig människa. 
Tittade precis på en tjejs blogg - 15år och gravid med tvillingar hette den typ. 
Fasen vad härligt! Visst är jag glad att jag inte var 15år när jag blev gravid med Emilia men jag skulle lätt kunna tänka mig tvillingar. Spec nu efter det som hände. Då blir det ju två på en gång och jag är 3barns mamma. 
Tänk iof, fan vad jobbigt. 2st rödhåriga små vilddjur som kutar runt här hemma och bara är som sin mamma och pappa. Kaos :)
Skulle göra allt för det! 
Idag ska vi och skriva på faderskaps papperna. 
Har ju valt att göra det eftersom att Emilia ändå är vårat barn fast i himlen. Vi är ju stolta, detta är ingenting man kan komma ifrån så, klart att vi ska fastställa det! 

Nu blir det titta på tv. 
Egentligen bör jag ta ett bad men vet inte om jag orkar? 

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Judit

Tvillingar tycker jag också verkar så otroligt sött!! Jobbigt när det är i åldern ett bara då de just lärt sig gå, ska vara överallt osv.. att hålla koll på båda men det slår ändå inte de söta i att ha två små gullbarn! :)





fick just veta att mitt vik förlängs... så nu är näääästan min mammapenning fixad. hell yeah ;)





2009-04-20 @ 17:24:49
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Lela

Vi snackade om tvillingar senast igår,läste oxå hennes blogg (15 åringen) och de skulle vara sjukt najs=)

PUUUSSSS

2009-04-20 @ 20:10:36
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0