Onsdag.


Imorse så väckte Linus mig vid 6 men icke ... jag fortsatte sova och så mötte vi Sarah vid halv 9. Var ute och gick i 1,5timme.

Idag har vi valt ut en urna åt Emilia - en vit i trä! =)
Var fin och det bästa med den var att det var en barn urna och ingen vuxen urna.

Sen har vi inte gjort något mer idag.
Jag måste ta tag i lägenheten. Måste städa och doppa mina älskade blommor.
Funderar på att börja städa imorgon men först måste J ta med L på en långis. Det går inte att städa när de är hemma.
Hoppas bara jag blivit lite friskare.

Jag börjar jobba om 2v vilket känns jätte kul.
Micaela och jag får äntligen jobba tillsammans igen, me miss her!
Mina barn och mina andra kollegor saknar jag också, man har det inte tråkigt på mitt jobb inte!
Längtar till de dagarna man är ute med barnen i solen och bara leker och njuter av värmen men också som jag brukar få göra - undvika fågelbajs och springa iväg för getingarna.
Det är en sak som är svår, att inte verka rädd för alla flygfän inför barnen. Man får låssas att man är mitt inne i ett gympa pass när humlorna kommer haha.

Ne nu ska vi titta på film.
Imorgon ska vi gå och köpa lite mer frön vi kan så i ett litet växthus vi köpte idag.


Kommentarer
Postat av: Elin

asså... dom där fiskarna, jag gillade dem förut, nu ger jag dem bara mat.

Den enda som ens tittar på dem är Wilda, vi har liksom inget bra ställe att ha dem på heller, du får gärna ta över dem!

Men det är ett ganska otympligt ''akvarium'', inget man tar under armen på tunnelbanan liksom... och man måste rengöra typ en gång i veckan minst för att det ska vara helt rent, men typ varannan byter man allt vatten och en gång i veckan byter man bara ut hälften. behövs nya växter också, de bästa är plast för de tuggar sönder allt, även de växter som fiskar ''inte tycker om''...

Men a, de e bara o komma över nåndag på fika eller så o ta me dem...fast, a, de e en väldans massa grejer...=P

2009-04-22 @ 22:59:48
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Lela

haha "sluta vara så jevla opedagigisk lina och vara rädd för en fluga!" miss u too

2009-04-23 @ 16:45:02
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0