Senaste bilderna.


Den här bilden är tagen före dagen vi upptäckte att Emilia inte levde.
Jag saknar min mage något otroligt mycket.



  
Seriöst
Ge tillbaka mig min mage
Ge tillbaka mig vårat barn
Vet faktiskt inte om livet är så jävla bra som alla säger?
Visst - livet är det bästa när allt går ens väg men detta som drabbat oss, 
Det finns väl inte en mening med det?
Imorgon ska vi beställa blommorna som skall ligga på kistan.
Det måste bli helt rätt annars kommer allting bli helt fel.
Fy fan, begravning.
Visst att den blir fin och allting men orkar man?
"Hej och välkomna till Emilias begravning"
Det är helt otroligt vad fel det är. Det är inte så här det skulle bli och frågan i mitt huvud finns där varje dag.
Varför just vi?
VARFÖR?


Under nästa gravditet (som det känns nu) så kommer jag att ringa mamma under förlossningen och be dom åka och sätta upp alla barn saker osv. Jag kan inte garantera mig själv "bättre lycka nästa gång".
Jag kan inte garantera någon.




Kommentarer
Postat av: Elin

ja men helgen låter bra tycker jag...elller nästa vecka, vilket som =)

Pick a day, så håller vi den preliminärbokad (öppen för sjukdomar osv....jävla vår).



Det är inte meningen att allt ska kännas bra, okey eller att man ska orka allt. Det är inte meningen att man ska överleva sitt barn... Tycker du är super duktig som fixar och allt, begravningen kommer bli den finaste, men de e klart det inte känns okey. Hoppas verkligen att det blir en fin dag att minnas, Ni har varann, och ni har lilla E med er i tankarna.

Vi vill gärna skicka en blomma, om vi får...

var, och när isåfall...?

Kram kram, krya på dig också!

2009-04-23 @ 09:30:44
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Lela

Finaste magen, och snart blir den så där gigantiskt stoooor igen! du och din lilla minibristning.

2009-04-23 @ 16:47:01
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Judit

Du kommer få en mage snart igen, och vara lika fin i den!



Och jag måste hålla med Elin att det ska inte kännas okej.. Du (ni) är otroligt starka som nått hit och ska fortsätta gå, ha en jätte fin begravning och kämpa efter det. För hon kommer alltid finnas i era hjärtan, med värme och livslust!

2009-04-23 @ 17:18:54
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Elin Härling

Hejsan!!! Vill första börja med att beklaga och samtidigt grattulera er till eran lilla Emilia.. Känner igen mig i så mycket du skriver, Jaa, visst vill vi självklart veta varför!!?? Tindra var från början beräknad till den 23 Oktober efter senaste mensen och med tanke på när jag plussade.. Vid varje UL flyttades det hela tiden då hon inte växte helt som hon skulle.. Så enligt de första datumena var det ca en månad kvar till det BF datumet som jag gick efter, då ingen riktigt ville lyssna att jag omöjligt kunde ha plussat efter att jag blev gravid.. Den 28 September föddes hon, så på Tisdag är hon sju månader min älskade lilla ängla prinsessa. Och på Onsdagen, dagen efter går jag in i vecka 26 med bebis i magen, såå, ja, jag hann egentligen inte fundera mycket, redan från början kände jag däremot att jag ville bli gravid snart igen, få ge Hampus och Tindra ett litet syskon, men aldrig tanken på ett annat utan ett till... Både läkarna och jag tycker att det hela gick fort, Men min kropp ville nog ha det så, och så säger läkarna också... Åh, Jag skulle nog kunna skriva hur mycket som helst, för som tankarna far omkring nu så, men jag förstår din längtan att snart få bli gravid igen, Känna magen... Kramar till er!!!

2009-04-24 @ 23:27:15
URL: http://www.harling.panatet.se
Postat av: Nikolina

Vilka fina blommor ni har valt till begravningen. Tycker du är väldigt duktig på att skriva blogg. Går inte att sluta läsa :)

Ville egentligen bara ge en massa styrkekramar och lycka i framtiden. Har en syster och en kompis som varit med om samma sak som er. Båda två har nu fått barn och allt gick jättebra. Så, en massa styrkekramar till dig och din kille!!

2009-04-26 @ 14:29:51
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0