Ännu en fin dag!

Gick upp 8 idag för jag höll på att kissa på mig. På väg till toa inser jag att jag är sjukt trött eftersom att jag höll på att somna när jag gick.
La oss och vilade ett tag till och sen gick vi ut.
Åt en god frukost och klädde på oss.
Traskade ut i skogen och hittade lite kantareller och därefter gick vi till affären och köpte glass!




Efter att vi var i affären så gick vi ner och la oss vid vattnet. Jag låg ett tag men gick sen upp till huset för att läsa tidning. Somnade stenhårt i 40min så, känner mig utvilad nu.

Gjorde hårinpackning med någon speciell inpackning från kicks, håret är hel skönt! :)

Vill lägga upp fler bilder men det tar en sån himla tid. Kan bjuda på en från igår kväll iaf, solnedgången.


Det är hur mysigt som hellst fast myggorna är på mig som bara den.
Jo, imorgon kommer min farmor och farfar hit över dagen, ska bli trevligt!

Nu måste jag springa på toa och sen ska jag sätta igång brasan. Det blir så sjukt mysigt då!


Föresten: 5månader sen vår prinsessa föddes.
Jag älskar dig Emilia.
<3

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

fina bilder (:

2009-08-05 @ 15:41:28
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis på 5månadersdagen!

Guu så härlig bild! Skulle oxå åkt ut en sväng till rånö över dagen idag men eftersom vi hade bvc besök inbokat kunde vi inte åka med..

Kram

2009-08-05 @ 17:37:13
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0