Äntligen ett långt inlägg!

Idag är det lördag fast det känns som söndag?
Har snart städat hela lägenheten som såg ut som 3e världskriget så, mycket skönt att det är gjort.
Tillochmed sorterat tvätten i 5olika IKEA påsar.
En svart, en vit, en kulör, en handduk och en lakan påse.
Duktiga jag.
Hoppas bara att J kommer håg att boka tvättid efter jobbet så man kanske kan tvätta imorgon fm innan jag ska handla mat med pappa.
Hör och häpna. Det är inte mamma jag ska handla med utan pappa. Det ska bli roligt faktiskt!
Mamma är och fiskar kräftor eller vad man nu gör så, då tänkte jag att min fader kanske kunde så, imorgon em blir det till att handla med pappa.

Jo, jag vet att jag varigt dålig på att updatera nu på senaste men jag har haft så mycket att göra?
Inte varit hemma så mycket och när jag väl varit det så har jag inte orkat sitta vid datan.
Förstår nu innebörden av bloggtorka, verkligen.

Kan ju passa på att säga också att jag har fortfarande bra dagar vilket är väldigt skönt.
Enda gången jag blivit ledsen på ett tag nu är när jag letade fram lite saker åt en kollega.
Där satt jag och funderade liksom.
Det var konstigt att ....
Jag får inte ens fram det i ord, det går knappt att beskriva så som jag kände.
Men jag börjar med och mer känna att Emilia är med mig överallt och ett lugn i kroppen.
Jag får vara ledsen när jag vill men jag får också vara glad och försöka leva för det behöver jag.
Sen har jag börjat känna mig mer tillfreds med kroppen.
Varje gång jag får en lugn känsla i kroppen och känner mig nöjd och inte speciellt fet så minskar jag i vikt utan att ha gjort någonting åt det.
Kanske är detta bästa perioden för mig att bli gravid på?
För det vill jag verkligen men, har inte lika brottom nu som för ett par månader sen.
Jag vet att jag kan bli gravid och jag hoppas att jag blir det.

Ne, om jag fortsätter skriva kommer detta inlägg bli hur långt som hellst men, jag skriver nog några rader lite senare.
Hoppas ni alla mår bra.

Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0