Första dagen efter semestern.

Jag har inte så himla mycket att säga om dagen förutom att det var roligt att träffa mina kollegor och barnen.
Var ute på fm och mös i värmen och sen var vi inne en stund på em.
Efter jobbet gick jag till plask dammen där Anna och hennes son Måns var och lekte. Anna är en kollega som snart ska vara hemma och vara mammaledig då hon har bebis i magen.
Åkte hem och ja, här sitter jag, trött som jag vet inte vad och orolig mage inför morgondagen.
S u c k.
Kan inte allt bara fungera?
Micaela ska ha med sig kameran iaf så, det ska bli roligt att göra ny film och titta på de gamla godingarna haha.

Även funderat fram och tillbaka på våran dotter.
Vad skulle vi gjort nu?
Vad skulle hon haft på sig?
Vem skulle hon likna nu osv osv.
Det kommer ju ännu mer tankar nu när jag är åter på arbetet.
Detta hjul där allt ska ingå.
Glädje, sorg, måste göra, tänka, jobba och ja, allt.
Jag undrar hur livet hade sett ut om våran prinsessa hade levt.
Jag saknar det jag inte fick uppleva.
Jag älskar dig Emilia.


Btw: http://lillsazza.blogg.se/2009/august/utkast-1-maria.html
Rösta på mig där, tävlar om att bli veckans blogg.

Kommentarer
Postat av: Elin

såklart!

go go go

2009-08-10 @ 21:47:17
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad var det som hände er flicka? Min ängel ligger på minneslund

2009-08-18 @ 17:38:55
URL: http://metrobloggen.se/madelennee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0