God kväll!

Precis ätit middag och ja, fixat och donat.
Har faktiskt försökt vara lite effektiv idag även fast ryggen gör ont och näsan inte går att andas med.
Plockat ner den rena tvätten, tvättat en maskin och diskat undan all disk.

På lördag ska jag träffa Micaela.
Vi ska handla lite höstkläder samt ta en fika.
Det ska bli trevligt faktiskt för annars så har vi tankarna på jobb osv, nu får vi ägna dem åt helt andra saker.
Jimmy jobbar ju ändå på dagen så, blir skönt att inte bara sitta hemma.
Hoppas nu bara att jag frisknar till ordentligt!

Min Sarah kom förbi här idag också.
Eller inte här utan utanför min dörr.
Hon kom förbi och stoppade ner en film i brevlådan och sedan ställde hon sig nedanför balkongen så pratade vi lite där.
Jag förstår henne, hon vill verkligen inte bli sjuk.
Tyckte det var lite roligt dock men, tack så mycket! :)

Ne mina vänner.
Nu ska jag ta mitt usla humör och sätta på lite kaffe.

6dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja lite knäpp kanske jag är. Men jag vill absolut inte bli sjuk. Blä!

Hoppas filmen var bra ;)

2009-08-26 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0