Hej mina vänner.

Hostar en del, snorar massor, svettas massor och har super ont i ryggen.
Jag kommer nog vara hemma hela veckan för jag känner mig inte bättre. Eller visst, känner mig lättare i huvudet men kroppen hänger inte med. Suck.

Idag blir det till att kolla Sopranos som jag var nere och köpte för en stund och sen ska jag ta ner tvätten och fixa i nya badrumsskåpet som J köpte igår.
Jätte fint!
Skall ställa korgar uppepå och fixa iordning inuti. Kanske kan få bort en hel den ifrån plastskåpet jag har stående där inne?
Ska bli skönt att få ordning.

Jo vet ni vad?
Jag älskar denna årstid och speciellt julen.
Har fått julkänslor och önskar att det var dags att julpynta nu!
Inomhus är det mörkare och det enda som ger ljus är stjärnan i fönstret och ljusen på bordet.
Det doftar gott av pepparkakor och allt som hör julen till.
Pyssla - det tar man sig tid till eftersom att det är jul.
Nej gud vad skönt det ska bli att handla tjocka knästrumpor och mysiga koftor.
Höst och vinter - äntligen!
Tyvärr så får inte Emilia uppleva sin första jul och vi kan inte överrösa henne med julklappar men, hon kommer säkert få en liten julklapp att ha på sin grav ändå, brevid gosegrisen från Liam.
Älskade Emilia.

Nu blir det till att titta Sopranos och försöka lugna ner min katt som har damp.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0