Mys kväll.

   
  


Här är de mesta jag köpte förutom lite sminksaker, J´s tröja och Situation Sthlm.
Jag köper den lite då och då för att ja, det är faktiskt bra läsning.
Han jag köpte den idag av tittade på mig med sina blå ögon och sa: "Jaa, här står jag och tar en liten rökpaus".
Men jag köper bara om de ser trevliga ut, inte fulla.

Älsklings Selma har precis ätit lite av maten Jimmy köpte till henne.
Han köpte en burk Gourmets bla bla bla till henne. 20kr burken.
Burken är minimal men, hon är värd allt.
Nu ligger hon brevid mig på en stol på Jimmys huvudkudde.
PluttKatten.
<3


Kommentarer
Postat av: mormor till ängeln emilia

Åh vad skönt att lilla vännen är tillbaka. Man fäster sig fort - oavsett det är ett barn, hund eller katt :-)

2009-08-29 @ 20:18:26
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen

Jätte snygga kläder, och skor/stövlar!



Skönt att selmisen är tillbaka, usch vad hemskt, hoppas hon repar sig snart :-)



Svar: Ja det är billigt jämfört med stockholm kan jag tro :-) sen gav vi ju bara 500.000 för det, ett hus på 210 m2 :-) så det var ett klipp även här. Vi bor i Skövde, finns ju såklart dyrare hus här också men de ligger uppe på berget typ. Detta ligger på landet :-)



ha det bra!

2009-08-29 @ 20:49:37
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Elin

wohoo sexy skor, kan man få sig ett ligg (med skorna)?

Tur att hon e tillbaka nu, vem skulle annars se efter tjockis & djorgen när ni jobbar?

2009-08-29 @ 20:50:55
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0