Selma är funnen!

Kom hem och var ute och letade i ett par timmar.
Gick upp och åt mat och tänkte gå ut igen.
Gjorde iordning en låda med lite mat som jag kunde skrammla med men jag kom inte längre fören ut ur tunneln under vår balkong.
Tittade till höger in i busken och där låg hon. Vår lilla pingla!
Sovandes, rädd och tilltuffsad.
Skrapsår på nosen och på ena trampdynan men annars verkar det vara okej.
Hon har ätit, kissat och druckit vatten nu efter att hon kom in så, det ser ljust ut.
Den enda är att hon verkar vara stel på bakbenen så blir det inte bättre tills imorgon så tänker jag åka till tt djursjukhus, därmed basta!
Så många tårar jag har gråtit över vår lilla plutt ovh så är hon tillbaka redan idag.
Måste gå ut och ta bort lapparna jag satt upp!

Jo annars har dagen varit toppen.
Såg verkligen fram emot denna dag och den hade varit den ultimata om nu inte oron över Selma hade hängt över mig.
Känner mig så dum mot M eftersom att jag ville åka hem efter ett par timmar men .. Förlåt!
Fick iaf allt som jag hade tänkt att handla inhandlat.
Leggings, Jeans leggings, tunn tröja, jeans skjorta, 2par skor, lite smink och en tröja till Jimmy.
Allt satt verkligen bra och jag är helnöjd!

Tack för denna dag M, det gör vi om och då ska Selma inte ha ramlat ut från balkongen!

Annars.
Jag är mätt, jag har ont i ryggen, jag är sugen på godis och jag ser fram emot en ny vecka på jobbet faktiskt. Ska bli skönt att komma tillbaka efter en vecka av att bara ligga hemma och tyna bort.
Tar kanske bilder på mina nya kläder sen så, lägger in de om jag orkar.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Micaspringa

men jag äääälskar att dra upp brallorna!HÖGT, hellst ska desitta under armarna!

<3

2009-08-29 @ 20:07:29
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0