Självklart fungerar inte min data!! :@

Blir så trött på allt som handlar om datorer.
Stängde av min data som vanligt sist och då märkte jag ingenting. Skulle sätta igång den igen och visst, självklart så fungerade den inte.
Den gick så sakta så att muspekaren inte ens rörde sig.
Håller på att installera om den nu men det tog ett tag att ens kunna skriva in koden osv.
Fick trycka på varje tangent 30 sek innan ens en bokstav ville visa sig.
AAHHRRGG!!!

Nu sitter jag här ist vid den stora datan.
J är och hämtar moppen som han lämnade in så, han kommer väl om 2timmar eller något.
Ska iaf vara snäll och se till att middagen är klar då. Ska göra kyckling med thaigrej typ.
Gjorde det för inte så länge sen och det blev super gott!

Var ute med Selmisen idag också :)
Hon strosar runt och luktar. Klättra lite i träd gjorde hon också den lilla söta saken.
Hon hann också spana in en hund som hon ville gå fram och hälsa på.
Svansen hennes blir 3ggr så stor när hon ser en hund. Hon visar att hon blir sur då haha.
Lillfisen.
Men hon har bra grepp i käkarna hon.
Vi busar ju alltid och visst, hon kan bitas jävligt hårt.
<3

Nej nu ni, ska spela lite Mafia Wars och sen titta bland mina mammaböcker jag lagt ner.
Terapi eller bara "självskadebeteende"?
Det är frågan.


Jo, håller på att titta på distansutbildningar.
Älskar ju allt vad vård heter och innebär så, vill gå omvårdnad så att jag kan jobba på SöS en vacker dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0