Snart bingen alltså.

Huu vad trött jag är.
Dagen har gått bra som jag sa tidigare och inskolnings barnen verkar vara lätta att få in i vår lilla grupp.
Solen har lyst på oss idag vilket också har bidragit till en lyckad dag.

På vägen hem hjälpte jag en gamal dam med en mat kasse.
Jag föreslog att hon skulle köpa en Dramaten men icke, hon ville inte verka äldre än vad hon nu var och ryggsäck, nej det passade inte henne.
Hon ville att jag skulle ta emot 30kr, hon insisterade och jag hade inte mycket att säga till om så.
30kr rikare och med en god gärning i bagaget så gick jag hem till min älskade Selma.
Hon blir så glad varje dag när jag kommer hem så, puss på dig min lilla katt.

J är på jobbrt och kommer väl hem lite senare när jag sover för, jag måste sova snart. Är så fruktansvärt trött och har ont i ryggen. Inte för att jag ska klaga för det finns ju värre saker att klaga om men, det gör ont ända nerifrån och upp till nacken.
Kan det bero på att jag headbangade med ett par barn idag? haha. Roligt var det iaf.

Ne, borsta mina bissingar och sen sova.
God natt på er!

Btw: Till "Anonym" som undrade vad som hände Emilia.
Jo, jag fick en tyst avlossning (moderkakan lossnade utan teckan, troligtvis) vilket ledde till att hon fick syrebrist och tyvärr dog 4veckor innan beräknad födsel. Finns att läsa om tidigare i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är fan 60 tuggummin!

2009-08-19 @ 23:24:23
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

ännu en som är trött, undrar nästan om det är ngt i vädret ;P vad ska ni hitta på till i helgen? kramkram

2009-08-20 @ 13:00:09
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0