Tisdag.

Äntligen hemma efter en dag på jobbet.
J hämtade upp mig i Råcksta och så åkte vi till Emilia och tände ljuset i lyktan.
Kärlek.

Dagen på jobbet var väl som alla andra dagar typ.
Jobbade med M på em så, gick bra.
Inga besked idag men blev lovade det tills i morgon.
Är jag nervös och isf vad är jag nervös för? Är jag nervös för vem som ska byta ställe eller för vilket ställe det isf blir, om det nu är jag... Bör inte tänka på detta då min mage säger upp sig.
Verkar som att vi har någon som går och tar saker på jobbet?
Ingen utav oss som jobbar där alltså för, vem vill ha tallrikar och utklädningskläder?
Och nej jag lovar, de ligger inte i någon låda för vi har kollat exakt överallt!
Läskigt faktiskt. Ville inte vara kvar själv när jag skulle stänga och alla hade gått hem. Suck.

Imorgon är det Onsdag som sagt och då är Anna tillbaka efter lite ledighet.
Kul!

Nu ska jag äta middag och sen titta lite tv.
Måste upp tidigt imorgon så, lika bra att förbereda sig nu.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jo det skiftar väl lite grann, där kommer vissa saker som gör en på bra humör emellanåt. men samtidigt ligger där hela tiden ngt i bakgrunden som gör en ledsen eller nere... :/ menmen..

är det att du kanske ska byta arbplats eller vad är det du e nervös för? kramkram

2009-08-11 @ 19:49:26
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Elin

jag erkänner...

Behövde lite extra tallrikar, men framförallt utklädningskläder, vi håller på att krydda sexlivet lite här hemma you know ;)

2009-08-12 @ 11:43:46
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Amandas berättelse .

vilken fin header du har !

2009-08-12 @ 13:31:37
URL: http://anonymsagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0