Torsdag.

Fin dag idag alltså, varmt som bara den!¨
Legat och solat i 4timmar idag och ja, jag brände mig en del men det går över tills i morgon.

En broms jagade mig, en kissmyra bet mig och chokladkakan var slut på restaurangen, tyvärr.

Vi åt middag på restaurangen, åt lamm och potatis, var jätte gott!
Efterrätten var smutt - hallon&rabarberpaj.

Myggorna har ätit upp mig idag igen.
Typ tusen myggbett och alla kliar som bara den!

Imorgon kommer min bror hit och stannar till söndag. Han tar med sig fiskespö och förhoppningsvis en flaska vin.
Trevligt ska det bli.

Inget mer att berätta om för det har inte hänt så himla mycket.
Vi hörs i morgon :)





Där har ni en bild på solnedgången som var för en stund sen samt en bild på en del av stugan.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Micaspringa

nästa sommar då jävlar!då skadet bajsas på utedass med två meter ner till kisset och bajset,det ska bäras vatten och hoppas från klippor!Lätt!

2009-08-06 @ 21:54:25
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0