Vindstilla och sol!

Så fint har det varit idag, väldigt varmt och härligt.
Farmor och farfar var här ett par timmar idag och vi fikade och "spöade" farmor och farfar i yatzy. NOT kan jag säga för att det gick as dåligt.
Legat någon timme vid vattnet idag också så, pytte färg har man väl fått iaf.
Inte så mycket mer att säga om dagen förutom att den var skönt.
Imorgon ska vi äta nere på Rånö Krog och det ska verkligen bli gott. Deras bakade potatis med kycklingröra är till att rekommendera :)

Vi hörs i morgon.





Jag saknar min Jimmy och min katt <3

Kommentarer
Postat av: Jimmy - Pappa till änglabarnet Emilia

Älskar dig!

När du kommer hem så ska vi ut och åka moppe :P

2009-08-05 @ 21:56:28
URL: http://www.angeldust.se
Postat av: Judit

otur i spel - tur i kärlek? :D



det ser iallafall riktigt idylliskt!

2009-08-06 @ 06:11:03
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0