Bönan med ett hjärta som slog.

Idag var ingen toppen dag.
Varje dag har väl varit ett frågetecken. Jag har undrat om Bönan verkligen lever.
Fick någontyp av panik idag och det blev bara ännu värre. Varför skulle jag fortsätta denna grav om Bönan var död?
Nej, tårarna sprutade och vi åkte och mötte min mor.
Hon körde oss till gyn i Huddinge där det blev en snabbtitt på Bönan som var full av liv.
Sparkade och hade sig och det viktigaste av allt var att jag såg att hjärtat slog.
Hjärtat slog.
Paniken gick tillbaka men en enorm huvudvärk har tyvär kommit på besök.

Nu - Harry P och oboy.

Tack mamma och Jimmy för att ni fick mig att inse att det är bättre att kolla än att må skit.
Tack moster och kusiner för en god middag och sällskap.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Visst är det underbart när man ser hjärtat slå. Obeskrivlig känsla !

Grattis iallafall! Kramar

2009-12-28 @ 00:18:13
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Moster

Ni är alltid välkomna! Och vi gillar er vid bordet, ni är sååå sköna liksom ;-) Vi behöver Er!

2009-12-30 @ 22:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0