Dagen = check!

Mamma kom hit, hjälpte mig med degen men vi gjorde inte så mycket utav resten av planerna då både mamma och jag kände oss förkylda och trötta.
Det var iaf trevligt, den tid det varade! :)

Har köpt ny telefon idag också, super bra. Betydligt bättre än den jag hade innan.
Mena, 5megapixels kamera är ju inte så dåligt? :)

Aja .. J slutar snart på jobbet och jag är somsagt ur trött eftersom att jag gick upp kl 8.
Ska mysa ner mig i soffan tänkte jag. Kanske dricka en kopp te?

Imorgon är det söndag och mina kusiner kommer på fika på dagen.
Moster plus resten har ej varit här på ett tag så, det kan bli trevligt.

Later.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

skönt att du får lite sällskap om dagarna..

sv: ja jag ska nog testa det ngn gång..har ju testat en del nytt den senaste tiden, men är det inte svårt med just pepparkaksdeg? kraam

2009-12-05 @ 19:23:21
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0