Denna tid - förra året!

För ett år sen så var jag gravid i v25+4.
För ett år sen var det exakt 100 dagar kvar till beräknad förlossning.
För ett år sen hade jag klarat av 63% av graviditeten med vårat första barn.
För ett år sen hade jag större mage.

Nu, ett år efter har jag exakt 163 dagar kvar till beräknad förlossning.
Nu, ett år efter har jag klarat av 41% av graviditeten med vårat andra barn.
Nu, ett år efter är jag gravid i v16+4.
Nu, ett år efter så har jag en mindre mage än föregående år.


Emilia i v26.             Bönan i v17.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

ja, jo det hoppas jag med <3 tack :)

det är väl som du o a-m säger, där finns ju ingen annan än oss änglamammor som kan förstå hur just vi känner.. alla dessa konstiga tankar som snurrar i huvudet, hur man ibland kan känna sig totalt överumplad av känslor och tankar om hur det skulle ha varit..

fina bilder på magen :) kraam

2009-12-21 @ 18:16:49
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Åh vilka fina bilder på fina magen!

Min putar redan också ut och är hård.. men jag är väl mest svullen och uppblåst bara :P

2009-12-21 @ 23:07:58
Postat av: Nikolina

Åh vilka fina bilder på fina magen!

Min putar redan också ut och är hård.. men jag är väl mest svullen och uppblåst bara :P

2009-12-21 @ 23:07:59
Postat av: Micaela

det tar sig hunnie!go bönan, go bönan!

2009-12-21 @ 23:44:00
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0