Fredag och sol!

Självklart har jag blivit väckt konstant från och med kl 07:00 för att J är vaken och har tråkigt.
Kl 9 orkade jag inte mer så, gick upp. Iof rätt utvilad men ändå.

Drömt massa saker i natt också, aktiviteten är på högvarv alltså.
Som igår. Drömde att en vän till mig sjöng för mig medan jag gick och plockade snäckor. Sjukt?


Selmisen har tagit en paus från sina 50leksaker och är nu ute på balkongen och smyger runt i snön.
Jisses vad hon fryser om tassarna för hon håller de uppe när hon står stilla men, hon verkar gilla det.
Speciellt att vara under granen.




Tagen med min superbra mobil kamera :)




Btw: 14nya yngel i natt. Fiskbebisarna är yttepytte!

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

du har nog dem knasigaste drömmarna ever :P hehe.. händer hos er i helgen? kramkram

2009-12-18 @ 12:24:57
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0