Gå till graven.

Snart påklädd och ska gå till Emilias grav.
Tänkte tända ljuset och sen ta bort lite löv och annat som alltid hamnar på hennes sten.
Våran fis, hon missar sin första jul på jorden.
Kanske ser hon oss ändå?

Efter det ska jag till Sarah och ta en fika, hämta en klänning i kjorren och sen hem.
Får inte glömma mina lussebullar bara som jag lagt i S frys.

Annars då.
Jag mår skit illa. Halsbrännan är så jädra jobbig idag även fast jag inte ätit ngt annat än vanilj yogurt?
Hoppas jag inte spyr av den iaf!


Later.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

tråkigt att du mår illa :( hoppas det släpper snart igen.. hur många veckor har du gått förresten?

skönt att allt gick bra på mammagruppen.. :) kramkram

2009-12-09 @ 16:50:02
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Micaela

me miss u:( 2mutch!

2009-12-09 @ 17:36:29
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0