Hej hå.

Igår vad jag och S i Kista och handlade julisar, super mys.
Såg en kvinna med Niqab eller hur det nu stavas och jag måste då säga det: Snälla, ta av den.
Jag gillar att se personer jag möter i ansiktet och oavsett om det är hennes religion eller inte så tycker jag inte om det.

Sen åkte vi hem hit efter en 2,5timmes handling, drack kaffe och värmde oss.
Härliga snöoväder!

S åkte hem och jag pysslade med julklapparna och lite så och sen somnade jag senast 22:00.

Idag är det iaf en ny dag och vi ska promenera, fixa i förrådet och ja, pyssla lite hemma.
Kanske spela lite sims innan jag gör ngt annat?

Tjing.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jag håller med.. det ser verkligen knasigt ut när dem skyler sig på det viset. :/ ja menar,, borde man inte vilja va stolt över sin kropp oavsett vilken religion man har? :P

kramkram

2009-12-16 @ 15:56:35
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Frida

Heej! Vad har ni för adress? =)

2009-12-16 @ 22:24:04
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0