Helt slut!

Mycket snö, mysig båtresa, god mat och trevligt sällskap!
Tyvärr fick jag inte njuta till fullo av julmaten då denna halsbränna inte tillåter mig att njuta av maten jag stoppar i mig.
Sen gjorde inte magen det hela något lättare utan nej, den ville att jag skulle känna att jag kunde bajsa på mig när som hellst.
Förstår inte vart problemet ligger. Varenda gång jag känner mig lite fis nödig så får jag panik ont i magen.
Inte kul!

Hem till förorten, in och handla lite och sen ta bussen hem.
Är så svullen alltså men, det är livet. Eller hur?

Nu - toalettbesök & sen ringa mamma.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ha ha, jag har samma problem när det gäller "fisningen". Visst är det underbart ;)

Kramar

2009-12-20 @ 20:57:01
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

uschdå.. hoppas det blir bättre med magen. inte kul när det strular och gör ont :/ kram

2009-12-21 @ 18:18:11
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0