Lång dag i södra hooden mohaha.

Pappa kom hit och lämnade den finfina dammsugaren. Ska lägga in kort sen på den lilla.
Drack kaffe och pratade tills S kom och hämtade mig.
Blev en sväng till HaningeC och Babyland, hon skulle kolla ut en vagn till kommande.
Skönt att jag slipper tänka på sånt, har ju redan en perfa!
Sarahs mamma och låssasfader hämtade oss i centrum och körde oss till Farsta i snöovädret.
I Farsta handlade jag en velourmammatröja, super mysig, en tshirt, foundation(jag som aldrig sminkar mig?) och en till lite längre tröja från Gina. Mycket fin!
Sprang på min kära Tove också :)

Sen kommunalt hem vilket gick bra förutom alla jobbiga människor då.
3typiska förortspojkar som inte kunde säga annat än "walla", en musikant med ostämt instrument och 3fjortisar som undrade vilket håll tåget åkte åt även fast de visste det.
Suck säger jag bara!

Helt trött i hela kroppen nu, magen rätt tight/ mysig och fötter som kliar.
Ska lägga mig i ett varmt bad och göra mig frän till natten.
Efter badet ska jag lätt mysa in mig i mitt nya nattlinne som jag älskar och ett par raggisar.
Me löv raggisar!

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Th

2009-12-26 @ 21:21:53
Postat av: Therese

Hemmastickade raggisar ska de va, finns det nå skönare?! Tvivlar på det! :)

2009-12-26 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0