Mina naglar blev fantastiskaaa!

Så har jag varit och gjort naglar.
De är verkligen über snygga!
Har använt färgad gelé så de är mörkrödbrunametallic typ, jätte fint :)
Lägger kanske in bild imorgon om jag orkar.

Annars då.
Somnade inte fören 01:30 igår så vaknade vid halv 12 idag.
Är dock jätte trött nu så ska bara titta Paradise Hotel och sen sova.

Imorgon ska jag gå ner till mammagruppen är det tänkt.
Tänkte passa på nu och se hur det känns.
Det kan ju bli jättejobbigt eller så .. blir det trevligt.
Har ju inte varit där nere sen Emilia dog och sen de som jobbade där gjorde jordens största fel.
Håll tummarna att morgondagen inte blir smärtsam.


Nu Paradiset - sen bigen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0