Morgon torsdag.

Idag är det läkarbesök och jag har verkligen kollat på pappret flera gånger att det stämmer.

Igår blev det inge bloggning för vi hade olika åsikter om ett och annat vilket resulterade i att jag la mig i sängen.
Sen tittade vi på film. American Pie - The book of love, tror jag den hette.

Aja men tidigare på dagen så gick vi iaf till Emilia.
Jag hade gjort iordning en låda med mossa, svampar och tomtar som jag satte på graven samt en lykta som hon fick av min kusin.
Innuti lyktan är det ett elektriskt ljus som lyser upp till 60dagar så, nu lyser det hela tiden! :)
Som idag tex. Idag är det 9månader skruttan dog.
9månader!
Tiden har gått fort men det finns ingenting som heter att "tiden läker alla sår", icke, det fungerar inte.
Kanske efter en bra tid men inte sån här kort.
Jag älskar dig Emilia.

Vi var ju på graven häromdagen också och satte ett extraljus brevid den lilla granen.
Det var borta igår.
SERIÖST?
Okej om någon på kyrkogården ville vara snäll att ta bort det för att det kanske hade brunnit ut men, HALLÅ, lägg ner energi på eran egna grav i stället.
Jag kokar av ilska när jag tänker på det.
As.
Alla saker som står på graven nu är märkte utav en anledning.
Den som tar dem kanske får dåligt samvete att de har tagit Emilias saker så.
Annars kan de ju gärna lämna de personligen, då jävlar, då skulle jag bli överhettad det kan jag lova.
Nej, nu lugnar vi oss, nu ska vi lägga in en bild från promenaden igår.


Btw: Idag ska vi ner till den stora tvättstugan, brrr, hatar den.
Kl 13 har vi tid så måste sortera och så innan.
Önska oss lycka till!



Kommentarer
Postat av: Den där Elin & Familj

Fan va jobbigt att sakerna inte får vara ifred!

Köpte e njättefin jul...krans typ med stora kottar och sån där kalla, i plast, superfin och den skulle hålla ända till jul sa dom...men a tror den har börjat barra... men har iallfall en jättesöt liten ängel och ett par vingar till Emilia.

dock är ängeln i tyg och vingarna i 'fjädrar' så de kanske passar bäst inomhus ?

2009-12-03 @ 11:39:40
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

tråkigt att sakerna tas bort hela tiden.. men det kan ju samtidigt va som du sa att ngn tagit bort det för att det brunnit ut eller så.. :/

hoppas allt gick bra hos doktorn :) kramkram

2009-12-03 @ 18:43:22
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0