Sådär!

Åkte och fixade nageln i morse, skönt att inte se helt dum ut på julafton!
Därifrån åkte jag till jobbet och åt jullunch med mina härliga barn, var tomtemor som delade ut glass och fick något paket från kollega samt förälder.
Mys ungar. Gud vad jag saknar dem alltså!
Från jobbet till mamma där jag drack lite kaffe och mös.
In i bilen jag och mamma, åkte till Vby där vi köpte lite julisar och sen åkte vi till Emilia.

Andra gången man knappt såg vart hon låg för att graven, lyktan, allt var täckt med snö.
Sopade undan snön och plockade bort marshallerna.
Satte nytt ljus i lyktan och tog ett kort.
Det är så lugnt och fridfullt vid hennes grav alltså.
Den sprider lugn.

Från Emilia och hem.
In, sopa upp en lampa som Selma råkat ha ner, slå in julklapparna och sen säga hejdå till mamma.
Trevlig dag och jag är helt slut.
Ska snart in i duschen för jag måste vara fräsh tills imorgon.
Vi ska till J´s päron och äta lite mat och julmysa. Hans föräldrar jobbar på julafton så vi är välkomna innan.
Ser fram emot att åka dit ett tag. Det är så mysigt och jag känner mig så hemma.

Ne nu ni, måste äta något till middag, sen duscha och sen sova.
Så trött.

Lägger in lite bilder senare lr i morgon.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo tack det är bra med oss! Julstökar för fullt =) Hur mår ni?

Kram

2009-12-22 @ 17:55:15
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Frida

Jo här springer verkligen tiden iväg. Å så spännande, hoppas allt är som det ska!

Kram

2009-12-22 @ 22:08:55
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter som att du haft fullt upp du med :) hoppas ni får en trevlig jul! kramkraam

2009-12-23 @ 13:29:59
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0