Seriösa kisserier och andra trevliga gravid saker.

Jag måste springa på toaletten minst 2ggr i timmen, jag är så himla piinöd så det är sjukt.
Tillochmed på natten håller jag på att kissa på mig.
Hur ligger bönan egentligen?
Går ju inte att hålla sig 10min ens.
Kiss Kiss!

Sen har vi halsbrännan.
Oj, oj, oj säger jag bara!
Vad är det egentligen för något? Det är ju liksom ingenting man vill ha.
Jag som var så glad när jag var gravid med Emilia över att ha haft halsbränna EN gång.
visserligen spydde jag rakt ut i alvik då men, det är tusenmiljardergången värre nu.
K a t a s t r o f !


Sen höfterna.
Funkar bara bra när jag är hemma och håller mig relativt stilla.
Om jag känner mig sugen på en promenad så kan jag lika gärna sätta på mig höftbältet för jisses.
När jag väl kommer tillbaka hem så har jag p a i n.

Brösten.
Aj, aj, aj.
De har inte gjort ont innan?
Eller bröster och brösten, snarare bröstvårtorna.
Nudda och du får en avhyvling haha.

Hmm, annars var det nog inget mer?
Den rör sig friskt där inne men jag är så sinnessjukt nervös inför ultraljudet och mötet på specen att jag blir typ ännu mer kissenödig. Jag är nervös att det jag känner kanske bara är en fix ide.
Tänk om barnet inte lever liksom?
Tänk om Emilias lillesyskon också är en Ängel?
Nej, vi får hoppas, hoppas!


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

det är sånt man glömmer snabbt :) alla krämpor och toalettbesök :P

så ska du inte tänka.. försök att tänka possitivt. vi håller tummarna för att allt kommer att gå bra denna gången <3 men jag förstår att det måste va svårt...

sv: nädu jag vet inte.. c jobbar idag och skulle tydligen på firmafest imorrn.. så jag har ingen aning :P blir väl kanske en sväng till köpcentret med mamma imorrn....och städa här med :P Tack!

kramkram

2009-12-18 @ 18:25:32
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: stina- mamma till Alfred i himlen

Hej.



Speciellt i denna graviditeten när jag mådde en massa illa försökte jag vara tacksam för att må illa. MEN det gick inte!!!

Det är skitkass när man inte mår bra. Men som Tilda skrev i inlägget ovan så glömmer man det snabbt när det är borta.

Vi ska på ul 28 dec o e också rättnervösa.

Hoppas du får en fin helg.

kram stina

2009-12-18 @ 20:34:57
Postat av: Emily

hihi du äääälskar att vara gravid hör jag :D hihi!

2009-12-18 @ 23:16:57
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Den där Elin

ja supermysigt!



Förlåt att ja inte svara på sitt sms förut, men jag glömde!



Snart jul ju, Wilda vill säga hej till Emilia och lämna liten julis (blir det ju nu =P)

2009-12-19 @ 09:12:34
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0