Söndag kväll.

Idag var det ju söndag.
En söndag lik alla andra förutom att vi fick gäster.
Moster + man + kusiner kom förbi på fika och sen gick vi till Emilia.
Det var mycket trevligt att de var här. Blev av med två jackor också som jag inte kan ha längre.
Toppen!

Graven såg lika fin ut som härom dagen när jag och J var där.
Kändes bra att allt såg ut som när vi lämnade. Det betydde att jag slapp ha ångest nu.

Imorgon har jag bokat tid för att göra naglar.
Lite egen tid ska bli skönt att ha faktiskt.
Bara sitta och slappna av, njuta av att naglarna blir fina och att slippa tänka på en massa annat också.

Imorgon ska jag även försöka få tag på min chef igen och sen ringa sjukgymnasten.
Måste dit eftersom jag har ju jävligt ont till och från.

Vet ni vad?
Jag är så sjukt trött så ska snart lägga mig i sängen och spela lite Sims3 på telefonen haha.
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0