12februari 2009.

Helt dålig.
Ont i huvudet som fan och känner mig helt varm. Inte första dagen jag känner så här.
Lite sjuk tror jag nog bestämt.
Gick och la mig kl 22 för jag trodde jag skulle få sova men, icke, Vincent snarkade så HÖGT så det gick bara inte.
Han är nog den renaste hunden idag iaf. Han är ny badad.
Vi tog en promenad tidigare och gick förbi ett stall.
Vincent sprang rakt in i hagen och rullade sig i varenda bajs hög. Till sist kom han springandes därifrån, hästarna som var inne i hagen blev lite intresserade av vad han var för någon så de kom närmare och närmare. Han vart lite rädd haha.
Blev iaf en ren hund efter en stund i badet!

Imorgon är det komunal grej.
Jag kommer inte gå. Först pga att jag känner mig sjuk och sedan för att jag har ont.
Finns inte en chans att jag sitter ner på en stol ett bra tag. Får så ont i höfterna när jag ställer mig upp sen så, nej. 
Jag stannar hemma och försöker få bort huvudvärken.

Lite bilds på mina glas jag fick i födelsedags present. Hade 2st först och fick 4till.
De är helt härliga!



Sen till skötbordet.
Sydde klart sidorna till det också så att man slipper se allt som finns innuti.
Vart nöjd.
Mörkblått - det blir inte lika skitigt som ett ljusare tyg!

:)

Sen till stolarna vi köpte idag.
Fick de av pappa och Gunilla i födelsedagspresent eftersom våra var trasiga.

Lätt härlig belysning i köket ;)

Nu ska jag försöka sova igen, jag behöver sova, jag gillar att sova.
Bebis som imorgon blir v33+0 gosar in sig neråt/ utåt, det känns sådär.
God natt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad bra allting blir :-)

2009-02-13 @ 12:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0