hua.

Nu har vi burit ner lite prylar i källaren och ÄNTLIGEN är Jimmys sista kartong urplockad. 
Har stört mig som fan på den men äntligen. Så skönt! :)

Har även plockat ner tjocka halsdukar/ mössor och vantar i en kartong som sedan också ska ner i källaren.
Kan vara rätt bra ide att få undan allt sånt innan bebis kommer så slipper man fokusera på att man skall göra det också.

J har idag köpt någon musikpryl med typ högtalare osv osv, jag förstog ingenting av vad det var, bara det blir bra.
Allt har så konstiga namn nu för tiden.
När man var liten skulle man vara glad om man hade cdspelare liksom, nu skall man ha det ena med det andra och gärna alla tillbehör och bla bla.
Aja, vill älsk ha en sådan grej så får han väl :)
Vi ska iaf ta och pyssla om i "datahörnan" så att de nya sakerna får plats.

Imorgon är det som sagt lördag.
Jag skall nog gå och handla godis då ist som jag kan ha på kvällen när jag kommer hem.
Jimmys bror har ju 40års fest inne i stan och den börjar kl 17 med middag så, jag lär vara hemma till 21 ändå för att ... efter 21 så är jag som en zombie plus att Vincent behöver komma ut.
Kan vara skönt att ta en promenix. Har inte gjort det idag och det känns.

Till middag idag blir det stekt potatis och fläskfile, det går inte att vara utan!

Btw, min nya sysselsättning är korsord - jag är så himla gamal!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0