Imorgon.

Imorgon är det min F-dag och Micaela/ Gurra kanske kommer hit efter jobbet och fikar. Blir trevligt isf.
Senare på kvällen typ, efter middagstid kommer pappa hit med Gunilla, min bror samt farmor och farfar.
Ringde farmor nyss och bad henne fixa med sig lite kakor :):)
Min farmor bakar de godaste kakorna ever.

Pappa undrade vad jag önskade mig och eftersom min hjärna är tom så sa jag:
- "Inga bristningar och en bra förlossning!"
Han gjorde inget annat än att börja as garva :)

Alltid lika spännade att se vad man får när man inte önskar sig något!!

Ska fixa lite i skåpet där damsugaren står. 
Tomma plast påsar hit och dit och det är verkligen oordning där inne. Bra att det är det just nu när jag ändå inte har ngt annat att göra.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0