Sådär.

Nu har vi fixat till vid databordet och lyssnat på ljudet från den nya prylen.
Jävla ljud alltså! :P

Ska följa med på promenix nu efter nyheterna, behöver luft.
Är på rätt dåligt humör idag. Känner mig bara helt trött och grinig samt extremt känslig.
Ska bli skön att lägga sig och sova efter promenaden.

Jo sist jag läste på text tv så blev jag så störd.
Nyamko eller vad hon nu heter, hon från folkpartiet "vill fika hemma hos ungdomarna i Rosengård".
VARFÖR FAN VILL DU DET?
För att de ska se bra ut eller?
Du får gärna komma hem till mig på fika om du är så himla fika sugen.
Mena, bara för att polisen där nere har uttalat sig på ett visst sätt så ska hon försöka komma efter och "klappa Rosengårds barnen på huvudet" och bli bjuden på lite saft.
Det är inte ett dugg synd om dom. Själv skulle jag inte sätta min fot där.
SERIÖST!?!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0