Andra Avenyn.

Och så har man fastnat för det programmet ... det är bra .. egentligen inte, men vad gör man?!

Till middag blev det broccoli gratäng, lika god som vanligt faktiskt. Det kan ju inte smaka annat än gott.

Nu sitter jag och Vincent här hemma själva och tittar på tv. J är med Stene ett tag.
Skönt att vara hemma och kunna äta gröt med massa socker på utan att någon påpekar det haha.
J har tydligen bestämt sig för att vi ska äta ärtsoppa imorgon.
Jag lovar, fy fan, jag äter verkligen inte det men, gör han det får jag väl lov att smaka EN sked. Efter den plågan (haha) blir det nog pannkakor. Det gillar jag iaf =)

Imorgon är det besök hos bm.
Känns skönt eftersom att det verkligen spänner nedåt hela tiden och har gjort det hela dagen.
Det gör liksom halv ont vid kön benet om man säger så haha.
Hoppas bara att det är därför att bebis ligger och gosar in sig och att det inte är något annat.

Efter bm ska vi till farmor och farfar och äta lunch. Något med kyckling skulle det bli har jag för mig att farfar sa :)

Attans vad trött jag är.
Ska titta klart på Andra Avenyn nu och sedan lägga mig i sängen för att läsa ut boken jag fick av mamma!

Hejsan svejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0