Fredag, sol och ensam.

J har tydligen sumpat sin mobil .. inte ovanligt för att vara han, tur att han inte hade en Iphone, då skulle jag bli sur haha.
Sol idag igen, jävla kallt dock. Tur att man är inne!
Ska väl försöka mig på att ta en promenad lite senare iaf, behövs för att rensa skallen.
Tänkte städa lite idag. Det är så otroligt smuttsigt här just nu.
När båda går hemma så blir det betydligt smuttsigare än om bara en av oss är hemma hela tiden.
Måste verkligen torka golven!

Sov gott i natt. Somnade sent bara .. men jag satte faktiskt klockan på 8:30 för att jag skulle kunna snoosa så länge det gick och sedan gå upp så, här är jag nu. Brukar egentligen vakna typ nu.

Nae men hu, nu står badrummet på tur. Fixa där inne samt gå och boka tvätt tid.

Btw: v29+0 idag alltså inne i v30 imorgon vilket betyder ... 10v kvar till älskade kommer.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0