Hey.

Idag har det varit en bra dag, har städat och pysslat hemma samt träffat Sara.
Vi skulle ju gå på föreläsning på SöS men det var ingen?
Aulan där föreläsningen skulle hållas var helt ner släckt och aaa, det var inget helt enkelt.

Träffade Eva, en arbetskamrat på vägen hem. Kul att se henne, var ju trotts allt typ 2v sen.

På vägen hem sitter vi och pratar och det är en fullis på samma tbana som sitter och gör en massa äckliga ljud och hostar och jag vet inte vad han gjorde. Sars varning.
Kom in på ämnet filmer efter ett tag. Frågade om Sara hade några bra hemma men, icke haha.
Hon lutar sig framåt och halv viskar: Men du kan väl ladda ner?
HAHA så roligt!!!

Väl hemma igen så gjorde jag en massa pannkakor. Jätte gott och jätte mätt!
Frös in en massa pannkisar också så, jag kan äta ngn annan dag också ;)

Jo, till lunch idag gjorde jag omelett.
Aldrig gjort det tidigare men den blev faktiskt jätte god !


Mums.

Imorgon blir det heldag med mamma. Åker dit när jag vaknar så vi slipper stressa.
Vi skall ut i förrådet och kolla johans och mina gamla bebis kläder och se ifall det finns ngt jag kan ta hem. Sen ska vi åka till Sickla där jag ska köpa tyg till skötbord samt bebis korg och spjälsäng.
Ska också köpa mig ett par nya skor. Mina är sönder som fan och jag har ingen lust att gå med skor som läcker in vatten.

Japp, nu blir det ett bad och därefter sova. Är rätt trött i kroppen efter en dag av städning och utflykt.
Ha en toppen kväll.


Btw. jag älskar min man och .... myggan HAHA :)

Kommentarer
Postat av: pojkvän

STORA MYGGAN!

2009-01-28 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0