Ja.

Så var man proppmätt igen.
Köttbullar, mackaroner och sallad. Funderar på att äta grapefrukt till efterrätt.
Hur mätt jag än är så äter jag gärna någon frukt eller så efteråt. Den proppmätta känslan försvinner nästan direkt.
Lovely.

Pratade en stund med Lela för ett tag sen.
Känns konstigt att inte träffa henne varje dag men, jag tänker åka och hälsa på jobbet nästa v.
Nästa v ... då är det besök hos barnmorskan, min födelsedag, unga mammorgrupp samt kalas för mig och älsk.

Nu är det Andra avenyn.

Kommentarer
Postat av: Judit

Vad önskar sig damen då? Babystuff?

2009-01-27 @ 21:42:04
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Pojkvän

Av mig ska hon få ett litet akvarium med fiskar!

Det sägs att det är lugnande för psykpatienter. :)

2009-01-27 @ 23:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0