Kväller.

Gick och mötte J och V i centrum och så handlade vi middag.
Rostbiff, klyftpotatis och sås - vart så himla gott!

V fick ett nytt halsband också - han verkade bli glad för han testade hållbarheten på det till max haha.
Han har inte legat i sängen än.
Gud, det är typ jag som behöver avvänjas, inte han men som min kloka mamma sa:
"När han tittar på dig med ledsna ögon så betyder inte det att han är ledsen!".
Visst gör det inte det men jag gillar att gulligulla med vovven, han är ju så mys.
Äh, jag får växa upp ;)

Vi ska snart ta en liten promenad, hoppas jag orkar iof .. jag vill gå med men vet inte om jag orkar.
Kommer vara hemma imorgon med, orkar inte gå till tbanan. Eller visst gör jag det men ... då orkar jag inte hem.
Sorry M, vi ses nog på onsdag ist!

Köpte gröna vindruvor på affären, ska smocka i mig alla nu tänkte jag.
Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0