Let´s Dance.

Haha ja så fastnade man framför tv4 ikväll igen. Enda kanalen vi har iof som visar någorlunda roliga program.
Det bjuds på Let´s Dance.
Blondin Bella dansa Cha-Cha ..
Jag säger väl bara så här .. jag är inte en av de som kommer rösta på henne eftersom jag inte är "en av hennes ½miljoner" läsare :P ..
Visst att hon kanske kommer kunna vinna tävlingen men ack .. hon får vara med i programmet pga att hon bloggar .. Jaja!

Hmm, man får mer päronkänsla när saker kommer fram.
Jag får en spec känsla av att gå in i badrummet.
Kan inte sluta längta.

  • Du är gravid i vecka 28+0.
  •  Du har klarat av 70% av graviditeten.
  •  Du har 83 dagar till förlossningen.



Tid - Gå lite snabbare!

Kommentarer
Postat av: Elin

sån där mage hade jag typ v15 =P

tänk va olika de kan bara...men nu ere inte långt kvar =)

2009-01-12 @ 00:42:40
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0