Okej.

Tack mamma för dessa dagar, mycket trevligt! :)

Det spänner i magen, massor, höger sida.
Jag försöker att tänka bort det men det är ju inte det lättaste.
Tittade igenom min brors kläder imorse och hittade jätte söta omlott tröjor.
Ljusblåa.
Undrar vad det är, flicka eller pojke?
Man skulle ju vilja veta men vad är det för någon ide just nu när det bara är 64 dagar kvar :)

Lite betting på när bebis kommer. Inga pengar på spel utan bara aningar haha.
Mamma - hoppas innan det 9onde då det är påsklunch men tror 11/4
Mammas bror - 12/4, han ville tom sätta pengar på det haha
Jimmys mamma - 18/3 .. skulle vara skönt om den kom så tidigt  ..
Jag själv - 6/4 men hoppas tidigare...
Jimmy - 31/3

Jag är hungrig som fan. Hoppas det blir mat snart :)


Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: sara

hah jag tror den ikommer nästa år :P

jag hör av mig imorron är hos min mor men batterierna är slut på telen haha..



puss

2009-01-30 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0