PROPPMÄTT ! :)

Åt nyss middag.
Broccoligratäng typ.
Så himla god den blev!!


Idag så har jag ju tagit bort alla julsaker samt småstädat lite.
Storstädningen kommer jag igång med efter bloggandet.
Granen som började barra jätte mycket tack vare att Vincent gosade runt i den varje dag står nu på balkongen.
Alla stakar och stjärnor är nerplockade.
Känns skönt att ha allting klart.

Älsk har åkt till tälje. Sa att han kunde sova kvar där om han ville.
Jag känner att jag behöver lite ensam tid, det kan han också behöva. Han får ju knappt luft just nu, jag kväver rätt bra.
Att jag behöver ensam tid beror inte på han utan på mig.
Känner mig som ett monster.
Förhoppningsvis får jag sova hela natten och gå upp i normal tid för att sedan kunna traska till C och möta Sarah samt köpa ram till en tavla, lite bad saker och tofflor.
Om det ståndet nu finns kvar på torget.
Jätte mysiga tofflor var det i olika färger.
Isf ska jag köpa ett par åt mig och Jimmy och sen ett par till bebis.

Bebis, bebis, jag längtar.
Magen växer saaaaaakta nu, den har ju knappt börjat bli ivägen än och det är inte så lång tid kvar.
Visst kan jag inte ligga hur jag vill eller resa mig upp normalt eller knyta skorna genom att böja mig ner eller .. aa det finns ju en hel del jag inte kan göra MEN .. den är fortfarande liten.
Och inte har jag fått någon bristning heller, är iof extremt glad för det!
Måste fixa måttband och mäta runt :)



Ska tvätta kl 19:00.
All denna tvätt alltså.
Bytte lakan idag så de ska tvättas.
Var sjukt nära på att byta lakan i natt btw. Jag var så sjukt provocerad av att de var skrynkliga och korviga så jag kunde inte somna för att jag låg och tänkte på det.
Hade lätt kunnat kasta de åt h-vete men ... lät det vara och försökte komma på andra tankar.
Är lite smått irriterad på allt just nu.
Nästan allt provocerar mig till max fast egentligen är det ingenting att bry sig om.
Jag säger då det.



Fixar lite i vårt käre hem.

Kommentarer
Postat av: Elin & Wilda

har hon haft sen hon föddes =)

2009-01-03 @ 17:49:34
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Judit

ÅH inte en enda bristning - jäklar! Skratta dig lycklig på det du ;) hur har du lyckats? haha!



BTW:

God fortsättning!

2009-01-03 @ 20:59:15
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0