Söndag.

Vaknade ju as tidigt idag vilket resulterade i att jag är .. trött nu!

Var i C med Sarah idag och köpte ram till tavlan och ingenting mer. Glömde helt bort vad jag skulle köpa innan jag ens kom fram. Typiskt!
Vi handlade mat och mötte älsk och V vid tbanan.
Hemma så fixade vi ihop tavlan och lagade maten.
Det blev broccoligratäng idag igen eftersom jag blev så himla nöjd med den igår haha :) ..

Soffan är min vän nu på kvällen. Jag har så ont i höfterna så jag orkar inte gå.
Kan inte böja mig framåt eller åt sidan, ingenting.
Funderar på att lägga mig tidigt och sova bort smärtan. Iof hjälper det inte heller för jag kan bara sova på ryggen, annars gör det ännu ondare. Jaja, det går över.
Sarah tyckte att magen hade sjunkit, jag håller iof lätt med. Den är inte lika stor som den var.
Vi ska göra UL nästa vecka och det ser jag fram emot jätte mycket, se vår älskade lilla sak ligga där inne och boxas.
Härliga.

Fick ett JÄTTE fint linne och en handmålat ljus av S. Hon köpte de när hon var i syd afrika.
Är sugen på att pröva linnet men hon sa att det är till sen, efter graviditeten så, det är ingen ide att jag ens försöker haha.
Tack så mycket <3

Nu blir det till att lägga sig i soffan igen.
20:30 är det ngt nytt program på 4an. "Snillen bla bla" har jag för mig att det hette sen blir det nog till att sova ..
Eller?
Mothman går på tv sen, är det en film eller serie? 
Kanske tar och tittar en stund.

Hejsvejs och tack för en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0