Vår bebis.

Nu har vi vart och kollat bebis.
Eftersom att bebis är en ganska privat liten människa så vart vi glada för att vi ens fick några bra bilder =)
Fnusar med örat och skymmer gärna ansiktet med armarna, knäppis!

Vi mätte och kollade den ungefära vikten. Enligt kontrollen ligger bebis 1v före storleksmässigt så, en liten bebis var det inte. Trodde ju det innan men icke.

Fot storleken har bebis fått utav sin pappa.
Redan 6,5cm!

Rund och fin om magen och hjärtat var jätte fint så som resten av kroppen.
Kissblåsan var jätte full haha.

Vikten på bebis just nu var ca: 1896g, nästan 1,9kg - rätt härlig liten bit
<3
Dessutom såg vi håret på bebis. Det var mycket hår. Säkert rött och krulligt.


Hej fot.


Älskade.
Direkt efter denna bild åkte armen upp över ansiktet.
Härliga sak.


Nu ska jag ta och lägga mig och titta på tv. Ska titta lite mer på bebiskläderna här hemma innan jag åker hemmåt.
Mycket trött är jag iaf .. dagen vart verkligen lång!
Ha det toppen.
Fnus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötaste!

2009-01-30 @ 09:44:52
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Judit

Åh man ser ju verkligen ansiktet, och foten! Vad underbart ha sådana där bilder! Och förresten, ser man håret så tidigt? Jäklar ;D

2009-01-30 @ 17:20:19
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0