20grader och kyligt.

Brr, sitter men öppen balkong dörr även fast det kommer kyliga vindar.
Vill få in lite friskluft i vår instängda lägenhet.
Blir så när solen legat på i flera dagar, bastu gr 50!

J har inte kommit hem än, de ska hämta upp hans mamma innan.
Går och handlar när de är på väg så att de kan plocka upp mig.
Orkante gå med mat, kattmat, kattsand, kattlåda mm hela vägen från rondellen. Inte långt iof men ... onödigt att ödsla på all energi man har. Den ska ju gå åt till att leka med Selma sen :)

Inget bra är det på tv heller och det finns ingenting att göra.
Måste iof äta lunch?
Men vad jag ska äta isf är frågan.
Kanske koka broccoli?

Aja, skriver senare och slänger in en bild på den nya familje medlemmen :)

E <3

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

ja det är det, då vet man att dem är där tillsammans <3

jo fårstår det.. samma är det här. kluvna känslor att jobba med folk som ligger inför döden. jag har haft svårt nu med att jag stänger av så fort jag jobbar (sätter på ett leende) och när jag kommer hem så har jag svårt att ställa om till mig sj igen...svårt att förklara. men man liksom distanserar sig från alla känslor, vilket gör att dem kommer när dem sj vill.... :/

skönt att jobba med barn ändå för dem inkluderar ju din ängel i din arbetsvardag litegrann, men samtidigt jobbigt eftersom våra barn är just det - änglar.

kramkram

2009-07-05 @ 13:23:09
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0