Ännu en dag i solen.

Sov till 9 imorse vilket var skönt, gick faktiskt inte upp med J i morse men, det ska jag i morgon.

Efter att jag gått upp så bakade jag lite bröd eftersom att vi inte hade ng hemma, sen la jag mig i soffan och vilade.
Åt lite fil och klädde på mig för att gå och möta Sarah, Elin och Wilda.
Vi gick till Emilia först och hon fick en jättefin bukett vita, rosa och blåa blommor av Elin och Andreas och sen en jättesöt liten lykta av Wilda. Den var som ett glas med ett hängande hjärta på. Glömde fota men, jag gör det nästa gång :)
Fortsatte vidare till Kanaan badet där vi slog oss ner på en filt och fikade massa.

 

Filten är full med avokado, kex, pannkakor, bullar, majskrokar - det får jag tacka W för :D
Det är så kul att träffa dom för att det är alltid lika trevligt plus att W inte är rädd för tant Lina haha.
Jo, lilltjejjen badade lite också, första gången i Mälaren!
Satt där ett par timmar och sen gick / åkte vi alla hem.

Jag mötte Jimmy när jag var på väg hem. Vi gick in och hämtade grillen och gick bort till H-by slott där vi satte oss på den matfyllda filten och åt middag.
Selma var ju med självklart men hon ville inte sitta still utan kuta runt.


Hon träffade en annan katt också som hon verkligen inte tyckte om.
Hon fräste och hoppade bakåt och så gjorde hon en massa konstiga ljud.
Gullet.

Jag är nu helt slut i kroppen så funderar på att lägga mig i sängen och sova?
Vi hörs i morgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0