Blåbär.

Nu har jag och Zita promenixat i skogen efter en välbehövlig sömn i soffan.
En liten katt låg och sov på mig medan en liten hund sov breve mig.
Iaf, på promenaden så gick vi i skogen.
Fanns en himla massa blåbär och goda var de.
Vill gå ut och plocka men det är inte så lätt med en turbo hund plus att jag kan ju inte lämna henne hemma.
När vi var på väg hem mötte vi "Oliver hundarna".
Jag stannade en bit bort för att jag orkade inte att de skulle skälla osv så då ropar tanten att: "De äter inte upp hunden, jag har de kopplade"....
Så skulle hon aldrig sagt när jag kom med Vincent.
Nee för då skyndade hon sig iväg eftersom att hon visste att han gärna skulle ätit upp hennes hundar.
Vincent HATADE hennes hundar över allt annat, han blev jätte sur bara han såg dem haha.
Gud vad jag saknar sig Vincent!!

Jo, En sak har jag ju lärt mig dessa dagar iaf.
Selma som ser ut att vara den oskyldiga lille kissemissen är så extremt provocerande.
Hon provocerar Z genom att smyga sig på henne när hon sover för att sedan hoppa på henne, bita i hennes ben eller vad som hellst. Å andra sidan är de väldigt söta mot varandra för de rengör varandra i typ öronen, sover brevid varandra och leker hela dagarna.


Tror att jag faktiskt ska ta och titta lite på tv nu.
Vet att det är fint väder men det blåser ju storm typ?


Kommentarer
Postat av: Isabel

Skojar du!? Jag vågar knappt gå ut på balkongen för jag är rädd för att blåsa bort! :D



SV: Haha, men du, Robert Wells är ju fantastisk. En gammal klasskompis till mig har fått spela med honom under Rhapsody in Rock, snacka om mäktigt :)

2009-07-21 @ 12:19:15
URL: http://aizah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0