Dagen och bilder.

Träffade Sara, Sebbe och Liam vid 14:00 och så tog vi buss och tbana till Solna.
Fixade ju naglarna som sagt men tog bort den rosa färgen nu och gjorde neutrala.
Gick till Sundbyberg efter där vi traskade runt med Saras mamma och de handlade mat.
Jag och S satte oss och tog en öl medan de andra gick till donken.
Blev jätte ledsen ett tag då jag såg hur alla vi mötte ville titta på Liam.
Bekanta till S och S som vi mötte ville så gärna se deras lilla skönhet.
Allt blev så uppenbart och jag blev jätte ledsen.
Tack vännen för att vi fick en stund att prata!

Åkte hem och åt middag så, nu mätt i magen med ett glas vin.
Selma bev jätte glad när jag kom hem och nu myser hon ute på balkongen.

  
 
Den lilla godingen och hans mormor :)

Kvällssol på balkongen.

 
LillKissen på balkongen.


Jag är faktiskt trött nu. Ska ta och lägga mig i tid ikväll tänkte jag.
Imorgon händer det ingenting speciellt.

Vi hörs senare eller imorgon :)


Kommentarer
Postat av: M

han e söt Emilias boyfriend!Sötis Selma,va liten hon såg ut mellan krukorna!<3

2009-07-10 @ 21:10:35
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: sara

väldigt trevlig dag gumman, jag finns altid här om du vill prata..



pusss

2009-07-10 @ 22:25:39
Postat av: Elin

vilken liten sötnos!

Den där dressen' hade wilda också ;)

2009-07-11 @ 13:46:44
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0